Αυτή την στιγμή οι παραγγελίες Online δεν είναι διαθέσιμες.
Δεχόμαστε παραγγελίες καθημερινά
από τις 07:00 έως τις 17:00

Ψάρια θαλασσινά Online

Ψάρια και θαλασσινά online από την ψαροταβέρνα Γιάννος στα Ιωάννινα.Το ιχθυοπωλείο ψαροταβέρνα Γιάννος, βρίσκεται στην οδό Λεωφόρος Δωδώνης 31 στα Ιωάννινα και επιλέγει για εσάς ολόφρεσκα ψάρια εξασφαλίζοντα ένα υγιεινό και πλούσιο γεύμα με τη φρεσκάδα της θάλασσας στο πιάτο σας! Στην online πλατφόρμα μας, μπορείτε να παραγγείλετε φρέσκα ψάρια υψηλής ποιότητας, για όλα τα γούστα. Καθημερινά ο πάγκος της online πλατφόρμας μας θα ανανεώνεται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των φρέσκων προϊόντων μας και τη διαθεσιμότητα στο κατάστημά μας.

Στο εστιατόριό μας θα βρείτε μεγάλη ποικιλία από πιάτα επιμελημένα από έμπειρους Chef, έτοιμους να ικανοποιήσουν την κάθε γαστρονομική σας ανάγκη! Τα ψάρια αποτελούν μια ομάδα εξαιρετικά θρεπτικών τροφίμων που καταλαμβάνει σημαντική θέση σε ένα ισορροπημένο διατροφικό πρότυπο. Ο σκοπός μας είναι η άρτια εξυπηρέτηση του πελάτη, η άριστη ποιότητα, ενώ παράλληλα θέλουμε να αποδείξουμε, ότι το θαλασσινό τραπέζι χωράει στη διατροφή σας.

Στο κατάλογό μας θα βρείτε πλήθος από διαφορετικά κυρίως γεύματα, ολόφρεσκες σαλάτες, πεντανόστιμα ορεκτικά και γλυκά που θα σας συναρπάσουν.

Επιλέξτε μέσα από ένα εύρος ψαριών και θαλασσινών, αθερίνα, βακαλάο, γαύρο, γλώσσα, γόπα, κουτσομούρα, μυλοκόπι, ξιφία, παλαμίδα, πεσκανδρίτσα, συναγρίδα, τσιπούρα, φαγκρί φέτα, χέλι, μύδια, θράψαλα, καλαμάρια, χταπόδια, καραβίδα κι άλλα πολλά φρέσκα προϊόντα.

Γιατί να τρώμε ψάρια;

 ψάρια περιέχουν πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνη D, σελήνιο, ιώδιο, μαγνήσιο, φώσφορο και αποτελούν την κύρια πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων, που περιορίζουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων. H επαρκής κατανάλωση Ω-3 λιπαρών οξέων μειώνει τα επίπεδα της «κακής» χοληστερίνης (LDL) στο αίμα, τον κίνδυνο εμφράγματος του μυοκαρδίου και τη θνησιμότητα από καρδιακές παθήσεις, ενώ συμβάλλει στην ομαλή εγκεφαλική ανάπτυξη του βρέφους. Τα ψάρια είναι ιδανικά για τη δίαιτα, αφού προσφέρουν κορεσμό, ευεξία και βοηθούν στην καύση του λίπους. Η μεσογειακή δίαιτα προτείνει να καταναλώνουμε  τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα ψάρι. 

Θέλετε βοήθεια για το ποιό ψάρι να παραγγείλετε;

Για Ω-3 λιπαρά οξέα: Τα ψάρια που αποτελούν τις καλύτερες πηγές τους είναι τα εξής: Σολομός, τόνος, σκουμπρί, κολιός, πέστροφα, σαρδέλα, ρέγκα.

Για πρωτεΐνη: Καλύτερες πηγές πρωτεΐνης ανά μερίδα είναι ο τόνος, ο σολομός, ο ξιφίας. Την μεγαλύτερη ποσότητα πρωτεΐνης, ανά θερμίδα θαλασσινής τροφής, περιέχουν ο αστακός, η γαρίδα, ο τόνος και ο μπακαλιάρος. Σημειώστε, όμως, πως ο αστακός και η γαρίδα έχουν και την περισσότερη ποσότητα χοληστερόλης. 

Για βιταμίνη Β-12: Την μεγαλύτερη ποσότητα Β-12 θα βρείτε στα μύδια, το σκουμπρί (τσίρος), τη ρέγκα, την ιριδίζουσα πέστροφα και τον σολομό.

Για σίδηρο: Την μεγαλύτερη ποσότητα σιδήρου θα βρείτε στα μύδια, τις γαρίδες, το σκουμπρί και τον ξιφία, ενώ την μικρότερη στο λαβράκι.

Για ψευδάργυρο: Αν το διαιτολόγιό σας χρειάζεται «ενέσεις» ψευδάργυρου, επιλέξτε καβούρι, αστακό, ξιφία και μύδια.

Για ασβέστιο: Επιλέξτε μικρά ψάρια που καταναλώνονται με το κόκκαλό τους, όπως οι σαρδέλες ή ο σολομός κονσέρβα, και πάλι με το κόκκαλο.


up